Conturi False

Pentru inceput,am sa deschid un subiect nou,desi puteam sa le reiau pe cele vechi,dat fiind faptul ca am intrat si eu in randul ‘bloggerilor’,si ar trebui sa imi fac o deschidere cat de cat buna.
Insa cu toate ca aveam de unde sa aleg,am sa scriu despre ce mi-a venit prima data in minte si anume conturile false de pe Facebook,dar si reactia celor carora li s-au furat pozele.
In ultima vreme,si nu numai, observ din ce in ce mai multe fete care se plang ca alte persoane se dau drept ele si se folosesc de pozele lor pentru a scoate like-uri,comment-uri,sau te mai miri ce. In cadrul acestui subiect avem 3 pasi:
Pasul nr. 1 :
Daca stam bine sa ne uitam, cele care sfarsesc cu profile false sunt acele semi-vedete de pe Facebook,ale caror poze primesc de la 400 de like-uri in sus. Cum? Ei,bine, nu necesita un efort prea mare ca sa ajungi la nivelul asta,doar multi ‘prieteni’ in lista, o gramada de poze,in care mai areti niste sani,un fund, si nu in ultimul rand, un aspect fizic frumos. Astea ar fi cerintele de baza,desi ca sa ajungi atat de cunoscuta,iti trebuiesc si alte lucruri pe care nu as vrea sa le dezbat.
Pasul nr. 2 :
Dupa ce au implinit toate cerintele de mai sus si dupa ce au avut parte de cateva sedinte foto pentru a cunoaste-o mai bine orasul,urmatorul pas evident este partajarea fotografiilor. Ele isi lasa profilul public,ca toata lumea sa aibe acces la pozele lor.
Pasul nr. 3 :
Al treilea si ultimul pas este faptul ca dupa ce au facut toate cele mai de sus, posteaza evident link-ul cu problema + plangerile de rigoare.
Pai stai putin. Esti frumoasa,ai poze reusite si le distribui peste tot si la urma tot tu te plangi ca iti fura lumea pozele si-si creaza conturi false cu ele ? Adica nu ti-ai pus niciodata problema ca tu esti de vina?
In fine,problema asta oricum e veche si indiferent de ce as zice,lucrurile nu se vor schimba si da,vor mai exista prosti/proaste care vor dori sa-si ocupe timpul cu profile false.
Insa totusi,ideea e ca dupa parerea mea,mi se pare o ipocrizie mare ca dupa ce ca-ti mai si faci 317439817409 de poze pe care le postezi te mai miri pe unde,te plangi ca ajungi ca pozele sa-ti fie folosite intr-un cont fals.

2 thoughts on “Conturi False

  1. Evident. Orice amanunt care te poate face faimos,sau in cazul asta,faimoasa. Dar nu vroiam sa ma refer direct la aceste lucruri. Nu am de unde sa stiu mai ales cati parteneri sexuali au avut fetele despre care vorbim,si si daca as stii,nu m-as baza prea mult pe asta. Eu am identificat doar elementele de baza,care sunt evidente.

Lasă un răspuns

