To be or not to be?

pic2 pic1

Bun.In fata avem o poza care apartine de una dintre cele mai idioate pagini facute vreodata.Si acest lucru il zic doar acum,pentru ca pana acum nu m-a deranjat si uneori chiar au fost amuzante unele poze,insa cand a dat prostia pe afara,s-a pus capacul.
Pentru cei care nu stiti,eu indragesc latina ca pe a doua limba,tocmai de aici si dorinta de a participa in fiecare an (cu exceptia acestuia) la olimpiada nationala de latina.Nu-mi place,si o zic pe-a dreapta,cand aud cate un ‘istet’ care zice ca latina nu te ajuta la nimic. Adica pe langa ca nu stii latina,nu te-ai chinuit sa o intelegi,te-ai facut filosof peste noapte sa spui ca nu te ajuta la nimic latina.Pe bune,am sa te cred.
Deci,ieri cand am vazut descrierea imaginii,evident ca am avut ceva de spus.Replica celui care detine acea pagina a fost una banala,lipsita de orice argument solid,cum ca „e simpla,dar imi e lene sa invat atatea terminatii”,evident urmata de o injuratura specifica acelei persoane ( O pot numi persoana,oare?).
In sfarsit,cu like-urile de rigoare,el a primit titlul de cel intelept,iar eu,de ‘retardata’,pentru ca in ziua de azi e mai interesant sa-ti pui poze doar cu injuraturi,decat sa iei o carte si sa citesti ceva in plus fata de ceea ce ti se da la scoala.
Culmea culmilor,mai e si ca acest personaj cu pagina de Facebook,deseori critica anumite ‘vedete’ ale Romaniei,care au un IQ negativ.Insa nu-si da seama ca prin ceea ce face si prin limbajul sau,nu este cu nimic mai presus decat aceste persoane care apar la televizor pentru a promova prostia. Singura diferenta dintre cele doua ‘tabere’ este ca el nu apare la televizor.
Revenind la discutia despre latina,cel cu pagina,respectiv cel care a comentat dupa el s-au bucurat de cateva like-uri,deci ajungem la concluzia ca latina este inutila si ca eu trebuie sa-mi iau o viata,pentru ca invat prea mult.Dragii mei,aceste persoane vor fi viitorii medici,deputati,avocati,judecatori,politisti s.a.m.d. ai Romaniei? Si va mai mira ca tara asta se duce la fund? Pentru ca prostia este promovata non-stop si mai bine te iei dupa un bolovan sa injuri pe Facebook,decat sa pui mana pe o carte sau sa faci ceva productiv?
Sincer,cred ca habar n-aveti cat de rau imi pare ca nu pot face mai nimic sa schimb ceva,desi incerc.
Si ca sa inchei,stiu ca multi dintre voi apreciati pagina asta,ca mai e cate o gluma inofensiva,insa pentru mine,si-a dat testul de inteligenta,asa ca ramane decizia voastra,daca sa va umpleti mintea cu rahaturi,sau daca veti face ceva pentru viitorul vostru,si al tarii noastre.

4 thoughts on “To be or not to be?

  1. Mda… Sunt totusi unele persoane cu nivelul IQ-ului mai mic decat temperatura dintr-o camera.. dar totusi… avem ce sa le facem?.. NU .. Traim in zilele in care daca esti prost si ai o gasca cu tine esti cel mai badass … si daca esti mai calm/asezat, esti luat de fraier… Trist, dar asta este.. nu ai ce sa faci…

  2. Da,asa este. Intr-un fel,nu ai ce sa faci,in sensul ca nu ai cum sa ii schimbi pe toti. Dar cu cat mai multa lume realizeaza lucrurile astea si cu cat mai multa lume isi doreste schimbarea,poate poate,se va modifica ceva.

  3. Sincer, nici nu stiam de pagina asta.. Dar imi dau seama ce iq are de la prima vizita! In primul rand numele este scris gresit, ceea ce i-am si spus printr-o postare, chiar acum! Mămică-ta are cratimă, la fel ca mă-ta (vorba cântecului). Intr-adevar, prostia se promovează la maxim in tara asta, din pacate. Dar asta pentru ca si romanului ii place scandalul, ”caterinca” si sa isi bata joc de altii. Si iti poti da seama si din like-urile pe care paginile cu poze idioate au sute de mii de like-uri, in timp ce altele care promoveaza cultura sau alte valori de-abia strang cate 10 000. Este si cazul meu si cu pagina mea de facebook! Dar imi place cand mai gasesc cate un om ca tine care prefera lucrurile inteligete in detrimentul prostiei! Cat despre latina, este o limba minunata!

  4. Sincer,ma incanta foarte tare sa aud ca mai sunt persoane care considera latina o limba frumoasa ! La cum e lumea acum,am avut multe rezerve si nu am mai bagat in seama ceea ce altii spuneau atunci cand aflau ca mie asta imi place sa fac. Iti multumesc pentru sustinere si sper sa nu va dezamagesc pe nici unu in ceea ce fac.🙂

Lasă un răspuns

