Glad to be back :)

Imi cer scuze celor care urmaresc blogul. Da,sunteti doar cativa,dar pentru mine conteaza si mi s-a zis ca ar trebui sa ma tin de treaba,daca tot am inceput,insa in ultima perioada nu am gasit un pic de timp in care sa pot sa-mi asez ideile intr-un articol. Ultimul topic,am vazut,ca a declansat o mica cearta,din care nu am mai vrut sa fac parte,din lipsa de argumente a partii care ma critica. Sunt dispusa oricand sa port o discutie,in limitele cunostiintelor pe care le detin despre respectiva tema,si in limita bunului simt. Nu pot sa port o conversatie cu o persoana care nu ma inghite si care e in stare sa arunce cu orice doar ca sa atraga mai multi de partea ei. Din acest motiv,am decis ca aceste persoane trebuie scoase din lista de „prieteni” de pe Facebook,pentru ca  prostia e mare,si ca aceasta atrage mai multi adepti decat altceva. No offence.
Prin urmare,desi slabuta tema despre care voi vorbi,in sensul ca din nou,nu am un timp nelimitat pentru a-mi ordona ideile cum trebuie,am sa o fac si pe asta,cu gandul ca este o persoana cel putin,care mai asteapta inca un articol.

Ma amuza persoanele care stau in umbra si ori rad,facand misto,ori dau ‘like-uri’ la comentarii care te contrazic.De multe ori se intampla ca nici nu ai vorbit vreodata cu persoana respectiva,ba chiar nici nu va cunoasteti,decat din poze,dar ea ar face cam orice sa-ti rada in fata,si totusi,pe la spate.
Pai ma’ baieti,daca nu va place ceva,sau daca aveti un contraargument,va dor degetele sa-l scrieti,ca sa nu zic ca va doare gura sa-l spuneti? Ca in fond,toti stim sa apasam butonul de like,dar e chiar asa de greu sa ai o opinie proprie si sa o sustii cu argumente solide,daca tot apreciezi ceea ce spun altii?
Mie personal nu-mi place genul asta de persoane,si nu astept sa zica asta altcineva in locul meu si mai apoi sa dau ‘like’. Parca mai mult prefer idiotii care isi exprima parerea,care comenteaza doar ca sa faca ceva,decat persoanele care se ascund dupa parerile altora si care atunci cand le intalnesti,iti ranjesc,crezand ca au castigat o lupta. Lupta pentru ce? Pentru a dovedi ca nu poti face fata unui schimb de idei si pareri?
De multe ori mi s-a zis ca nu are rost sa-mi bat capul cu toti prostii,dar ma enerveaza la culme atunci cand lumea ignora toate aceste aspecte,sau nu are curajul sa vorbeasca despre ele. Poate exagerez si eu uneori,dar sunt multe lucruri cu care nu sunt de acord si care nu-mi plac sub nicio forma,si din acest motiv,am decis sa vorbesc despre acestea,in speranta ca poate,si altii vor realiza ca unele lucuri nu trebuie trecute cu vederea.
Si prin aceasta,va invit sa va exprimati opinia in legatura cu absolut orice,atata timp cat detineti informatiile necesare si cat timp aduceti argumente consistente si pertinente. Dar atunci cand nu respectati aceste cerinte,sa nu va suparati cand va veti trezi ca sunteti lasati sa vorbiti singuri. Nu ma intereseaza ca  multi au zis ca blogul asta e inutil si ca e o prostie,atata timp cat am 2-3 persoane care sunt interesate de ceea ce postez in el. Mie imi este de ajuns,si atata timp cat esti un idiot care se ascunde dupa calculator si care imparte barfe incolo si-ncoace,fara tupeul de a spune ceea ce gandeste in fata,de a-si forma un considerent calumea,nu meriti sa-mi pierd nici eu,nici altcineva timpul cu tine. Totul are o limita.

Pentru urmatorul articol as avea nevoie de ajutorul vostru. O problema care m-a deranjat foarte tare si pe care nu doar acum o observ,ci pe care o am sub vizor de multa vreme este ura pe care o poarta intre ei unii extremisti din regiunile Romaniei. De exemplu:scandalul cu secuii care vor autonomie, de ce unii romani din regiuni ii categorizeaza pe cei din alte regiuni s.a.m.d..
Este un studiu pe care vreau sa-l fac, si o problema careia vreau sa-i dau de capat,pentru ca mi se pare inacceptabil ca noi,romanii,care se presupune ca suntem ‘frati’ cu totii,urmasi ai celor care s-au luptat pentru Unire,sa ne uram intre noi pe baza unor ‘stereotipuri’ idioate. Astept ajutorul vostru pe adresa de e-mail: verrobalan@yahoo.com sau pe pagina de Facebook: https://www.facebook.com/MellowWind .
Va doresc in continuare o zi placuta! Pupici c:

5 thoughts on “Glad to be back :)

  1. Pentru articolul viitor.. Nu numai romanii extremisti ii urasc pe secuii din Romania, ci si acesti secui ne urasc, poate mai mult! Trebuie sa ai in vedere foarte multe lucruri daca vrei sa scrii despre asta! Este o poveste care poate continua la nesfarsit, parerile fiind impartite. Iar autonomia mi se pare un lucru aberant! Oricum, astept cu nerabdare articolul tau🙂

  2. Dragul meu,sunt constienta de faptul ca unii secui ne persecuta,nu am negat asta niciodata,insa eu am dat doar doua exemple,ca lumea sa-si formeze o idee. Totusi,din pacate,inca nu mi s-a dat mare lucru cu care sa pot lucra,se pare ca voi face totul de una singura. Ma bucur ca astepti articolul,chiar ma face sa ma simt super cand vad ca printre atatia idioti,cineva apreciaza ceea ce fac. Si asta conteaza indiferent de cati sunteti. Insa,trebuie sa intelegi atat tu,cat si ceilalti,si prin asta va cer sa aveti rabdare,ca articolul pe care vreau sa-l scriu s-ar putea transforma in altceva,deoarece exista multe informatii si nu as vrea ca studiul acesta sa fie eronat in vreun fel. In concluzie,va lua ceva vreme. Sa speram ca la final,va fi pe masura.
    Iti multumesc inca o data pentru cuvintele tale !🙂 O zi frumoasa in continuare !

Lasă un răspuns

